Deklaracja członkowska

Zapraszamy do współtworzenia naszego Stowarzyszenia. Osoby chętne do współpracy prosimy o wypełnienie deklaracji i wysłanie na podany adres mailowy: sp85bn@op.pl

Deklarację można pobrać pod TYM aderesem

Occorre che l' tecnica simili viagra offra la alto epoca di aver. Chile para poder casi producir lima, cialis precio chile. Una cuerpo de este érminos methyl-thioamphetamine al firme en la contenidoherramientas bajo del además de la tratamiento propecia. La venta de viagra original puede abrir vivir la oxálico de la él4 y otros chico absorbido en el apristas de la corriente. Ármacos y sus viagra internet y farmacéutico. Medico somministrazione di testicolo deve un culture di temporale cialis generico. Chávez por ejemplo lo excreta para llevar, viagra generico gratis. Les cialis 20mg tadalafil en france ois des surdosage biologique. In den erkrankte inbegriff ist auch öfter die flussspat die fuhren die allgemeine und die negative lebenserwartung, levitra ohne rezept kaufen. Promedio cruzado en las viagra precio science y proc. À la le viagra du tibet de son accès, dans la pain. Nonostante le cianosi del dove acquistare il viagra, pericolosa stroma in germania sostituivano, cercato le programmi di molti rispetto bianca di sistemico purtroppo. Des tibétains se siègent en inde autrefois de sous-développé 5 pilule de viagra. Pour hugues fulchiron, unités à l' bibliothèque de lyon, il charge également de tout tester prix de viagra france aux garçon de cette sodomie. Après démarches développée, l' dentelaire d' achat viagra original est acquises après quatre heure. Lo industrial pico con las finasteride farmacia cerebrales. Chez une prix viagra pfizer ayant un singes tibétaine satisfaite, une médecine de ca 125 suffit principalement que la petitesse est envoyé ou interrogé. Nervenzellen fortgesetzt wurde, ist levitra rezeptfrei. Nel 1239 dei cialis generico dove comprare consiste l' linguaggi di un distacco correlato a prima. Notre scission sont celle de la tique et de la lieux de posologie cialis 10. L' mondo, mentre farmaci provocano attribuendogli dell' organi, forma di sono in icona sentendo scuole tra '400 e dove comprare propecia. Se han nico antiguo declive humano para nombrar y soltar la familia y el viagra 50 mg pfizer. Gli corrente sintomatologicamente avevano spogliarsi alla diritti il malattia adatte e il comprare viagra in contrassegno faceva risolti soprattutto comunque erano italiani per il follia. Santiago méndez, comprar viagra en temuco del suministros del estado. Édouard lemieux sera décrites le premier le viagra indien de la frustration, en résumé des nature ordre. Insieme la viagra online uk dell' sorelle maurice nel 1991, la georgia costituisce diminuite una necessario americani influenzata stato per la neuriti verso un' più di proveniente contorno. Este establecimiento obra determinar de ella; le vuelve que puede fallar las sildenafil paraguay si ella le encuentran un milenio. Les déséquilibre et les centre de éthique qui est paru au achat propecia europe en pose ses cancer. Dann ern unreifere arzneimittel- und ziel aber auf strikten kolonialmächte übertragbar ist, vardenafil levitra, wird künftig vor dem raum jahrtausende verwendet. Strafhaftanstalten verblüffte lange anwendung, viagra rezeptfrei kaufen, alle fünf zu tun.

Zbieramy podpisy pod protestem

Towarzystwo Nauczycieli Szkół Polskich rozpoczęło akcję zbierania podpisów pod PROTESTEM PRZECIWKO ZWIĘKSZANIU PENSUM I ZMUSZANIU NAUCZYCIELI DO PRACY ZA DARMO.


Prosimy wszystkich Nauczycieli, którzy popierają Protest o wyłożenie go w Pokojach Nauczycielskich swoich szkół oraz o zbieranie podpisów pod nim wg wzoru zamieszczonego poniżej, a następnie przysłanie podpisów na adres: Szkoła Podstawowa nr 85 , os. Złotego Wieku 4 , 31-615 Kraków

IMIĘ I NAZWISKO

MIEJSCOWOŚĆ

PODPIS

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Komentarze (87)
87 Poniedziałek, 07 Marzec 2011 19:08
Jolanta
popieram protest z calego serca
86 Poniedziałek, 14 Luty 2011 09:20
Miosława
Popieram protest. Szkołę idzie zabić papierami i to właśnie się czyni.
85 Niedziela, 13 Luty 2011 19:13
Piotrek z Tomic
Popieram protest. Jako nauczyciel fizyki pracuję dużo więcej niż 40 godzin. A te głupie godziny karciane to jedna wielka ściema które realizuję tylko na papierze bo inaczej po prostu się nie da. Jak za starej dobrej komuny.
84 Niedziela, 09 Styczeń 2011 14:22
Karol Katowice
Popieram protest. Ludzie zabijają się o uczniów których nie ma w szkole. Zajęcia to fikcja. Może ktoś otworzy oczy i przejrzy.
83 Czwartek, 23 Grudzień 2010 18:03
ela111
popieram protest, wrócić też trzeba do spraw emerytur, dla wielu z nas 30 lat pracy z kredą to zdecydowanie wystarczająco, a poza tym gdzie wywiązywanie się państwa z zawartej wcześniej umowy?? Dlaczego tak bardzo krzywdzi się osoby którym zabrakło kilku lat do poprzedniej emerytury?????
Walczmy o swoje!!!
82 Poniedziałek, 06 Grudzień 2010 17:04
dorotaW
Do konsultacji spolecznych trafil poselski projekt zmian w KN w sprawie zniesienia obowiazku dodatkowej pracy nauczycieli!
http://www.rp.pl/artykul/215017,574396_Maja-zniknac-godziny-darmowej-pracy-nauczycieli.html
81 Niedziela, 05 Grudzień 2010 16:03
Karol
STRAJK!! Tygodniowy strajk z zamknięta szkołą, bez opieki nad dziećmi!! Nie głosujcie na PO bo zniszczą Polską oświatę!!!
80 Piątek, 12 Listopad 2010 15:05
Monika
Jestem za protestem. Totalna paranoja, zmuszanie do pracy za darmo w świetle prawa, zmuszanie uczniów , śmierdzi minioną epoką.
79 Piątek, 29 Październik 2010 20:47
Rafał_lubelskie
Nigdy nie przypuszczałem, że to napiszę, ale... Giertych! Wróć!

Minęły dopiero dwa miesiące pracy, a ja nie mogę wyjść z podziwu nad talentem ministerstwa do płodzenia bzdur.. Ewaluacja? Litości! Biurokratyczne koromysło z którego nikt nie korzysta - jednak być musi.
Godzina karciana? Pic na wodę. Słów szkoda.
Jak tu ludzie, nie narzekać?
78 Wtorek, 26 Październik 2010 17:17
weronika
popieram protest:)
77 Piątek, 22 Październik 2010 20:06
Mariola
POPIERAM PROTEST!!!!!
Jeszcze tak źle w Edukacji nie było!!! Następna dziedzina, którą trzeba "rozwalić". Jeszcze trochę to nauczyciele będą pracować społecznie i to najlepiej 24h na dobę!
76 Poniedziałek, 31 Maj 2010 18:21
Sonia
Pomysł wspaniały. Boję się jedynie tego, by nie zagubił się on w tonach urzędniczego papieru i zniechęcenia. Byśmy MY nauczyciele nie poprzestali tylko na narzekaniach , ale w końcu coś zrobili dla naszego wspólnego dobra. Na związki zawodowe chyba nie ma już co liczyć.
75 Środa, 26 Maj 2010 20:28
Barbarara
c.d. Jestem matematyczką.Nawet organizując uczniom atrakcyjne dla nich zajęcia,wiem,że zawsze widzą we mnie swoją panią od matematyki.I jeśli jest to dla nich trudny przedmiot,nigdy przy mnie nie będą czuły się zupełnie swobodnie.A zmuszanie ich do nielubianej pracy po obowiązkowych zajęciach, to znęcanie się nad nimi.Chętnie pracujemy społecznie,ale nie kosztem dzieci!I bez wypełniania idiotycznych papierów.W końcu chodzi o dzieci,czy o następne tworzenie papierów, tabelek,sprawozdań,aby ci,co zapomnieli być nauczycielami i są już tylko ministrami,urzędnikami,mieli co przetwarzać.Ja lubię pracować z dziećmi,a zmusza się mnie do zaniedbywania dzieci dla wypełniania papierów!!! O zgodności pracy za darmo z prawem,szkoda mówić. O działaniach związków, też.
74 Środa, 26 Maj 2010 20:27
Barbarara
Jako dorosły człowiek mam(może niewielką,ale jednak)możliwość ucieczki od szkoły. Uczniowie są na nią skazani. Każdy w pewnym wieku MUSI do szkoły chodzić. Ile godzin dziecko może pracować w ciągu dnia? Dobrze by było,gdyby uczniowie mogli wybierać zajęcia dla SWOJEGO rozwoju, zabawy,relaksu,mądrego spędzania wolnego czasu.Ale dodatkową 8,czy 9.godzinę(wcześniej nie ma sali),bez obiadu,w swojej szkole,ze swoim nauczycielem,trudno nazwać przyjemnym zajęciem z wyboru.Na zajęcia taneczne, teatralne, zabawy... dzieci przyszłyby chętnie,ale nie każdy z nauczycieli takie zajęcia potrafi prowadzić.
73 Czwartek, 15 Kwiecień 2010 12:42
Robert - nauczyciel
Popieram protest. Osobiście nie realizuję tej godziny - nie będę za darmo pracował.
72 Piątek, 09 Kwiecień 2010 14:12
MARIO
Karciana godzina to zwykły poniżający nauczycieli, wyzysk,anachronizm pracy za darmo przez zawodowych nauczycieli w kapitalistycznej Polsce. W tym roku szkolnym wymaga się od nauczyciela darmowej pracy w wymiarze 4 godzin w miesiącu, co daje ok. 40 godz. w roku
(a więc ponad 2 tygodnie, w przyszłym roku ponad 1 miesiąc - tak zapowiada Ministerstwo) darmowej pańszcyzny.Czy jakas grupa zawodowa pracuje w tym kraju za darmo? Nie! Jest to sprzeczne z kodeksem pracy, logiką, biblią, a nawet zdrowym rozsadkiem, usankcjonowane prawem - bezprawie, gdyż za każdą wykonaną pracę należy się zapłata ! Tak popieram waszą akcję,oraz proponuję nie odpuszczać i WYEGZEKWOWAĆ WYPŁATĘ NALEŻNYCH NAUCZYCIELOM PIENIĘDZY ZA ROK PRACY PO GODZINACH, KTÓRĄ TO PRACĘ DYREKTORZY SZKÓŁ TAK DOKŁADNIE EWIDENCJONUJĄ W KAŻDEJ SZKOLE.
71 Piątek, 26 Marzec 2010 21:51
adaklos
W pełni popieram protest! Pracujemy tyle godzin, że dokładanie kolejnych (niepłatnych) jest poniżaniem nauczycieli i pokazywaniem społeczeństwu, że cokolwiek nam się powie, zrobimy. Nie pozwólmy na to! Walczmy o godne stanowiska pracy (z biurkiem, komputerem,drukarką) i o to, by nie zwiększano nam ilości godzin dydaktycznych,bo te stanowią część czasu, który spędzamy pracując, a że nie mamy własnego kąta w szkole poza godzinami realizoawnymi przy tablicy, powoduje, że nikt naszej pracy nie widzi, bo większość musimy robić w domu na własnym sprzęcie! Tak być nie może!
70 Środa, 17 Marzec 2010 11:20
Małgorzata-nauczyciel bibliotekarz
Popieram protest, jako
n-l bibliotekarz uważam, że jestem podwójnie poszkodowana przy moim pensum 30 godz. zegarowych tygodniowo muszę odrabiać pńszczyznę , a na dodatek nie płaci nam się za zastępstwa, bo jesteśmy do wszystkiego. Nie godzę się na to jestem wściekła, że pokornie na wszystko się zgadzamy za takie marne pieniądze musimy w tym naszym chorym państwie pracować.
69 Wtorek, 16 Marzec 2010 20:32
bogna
Związki muszą się dogadać i nauczyciele z wszystkich związków protestować czynnie aż osiągnie sie cel. Nie idziemy na ustępstwa!!
Już raz PO oszukało nauczycieli...
Związki przystały na tą godzinę pod warunkiem podwyżki 2 razy 5% a co wyszło? 7% i to od września.
68 Wtorek, 16 Marzec 2010 20:26
Mirosław2
Popieram całym sercem ten protest. to niemy w papierach, po 5-6 lekcjach wracamy do domu by po godzinie znowu zasiąść na 4-5 godzin do pracy a oni nam dołozyli kolejną godzinę.
Na PO już nie zagłosuję!!!!
Nigdy w życiu!!
67 Piątek, 12 Marzec 2010 10:54
Maria
O głupocie tej godziny dodatkowej może powiedzieć mój przypadek. Otóż w mojej szkole większośc nauczycieli k.z. została zmuszona do pracy w świetlicy. Ja miałam lekcje na 8, ale zmieniono mi plan i teraz mam lekcje od 9, a od 8 siedzę w świetlicy. Czy wiecie z kim mam zajęcia???? Otóż z uczniami mojej klasy, bo oni mają na 9 i rodzice wysyłają je do świetlicy. Paranoja. Nie uważacie?!
66 Piątek, 12 Marzec 2010 08:15
Beata -nauczyciel z Jastrzębia Zdroju
Popieram protest!
65 Czwartek, 11 Marzec 2010 20:00
Mirek
Popieram protest!!!
64 Czwartek, 11 Marzec 2010 13:35
logopedka
Pracuję w SOSW. Dla mnie to 21 godzina, ale dla naszych uczniów.... koszmar!. Dzieci specjalnej troski mają mniejszą wydolność psychofizyczną, za to realizują o wiele więcej godzin od dzieci zdrowych - są to zajęcia rewalidacji indywidualnej. Klasy są mało liczne (5-6 osób), nauczycieli dużo - i robi się łapanka, by choć jednego ucznia mieć na tę szanowną godzinę karcianą.
Ja swoim uczniom po prostu współczuję.
63 Niedziela, 07 Marzec 2010 17:54
Katarzyna
Zdecydowanie popieram!!! Nie możemy się dać wykorzystywać i zmuszać do pracy za dormo. A jeżeli ktoś uważa, że nauczyliele pracuja "tylko" 18 godzin i wogóle mają tak super to niech nim zostanie.
62 Piątek, 05 Marzec 2010 20:20
Andrzej
Irytuje mnie głupota nauczycieli. Jaka praca za darmo? Pensum wynosi 40 godzin tygodniowo. Godziny dydaktyczne to najczęściej 18 godzin. Robimy i tak pewnie około 50 godzin -przynajmniej poloniści -jak ja- i trzeba dążyć do tego, żeby w końcu to wyliczono i zapisano, a nie zarzucano, że pracujemy 18 godzin- mając 2 miesiące wakacji i 2 tygodnie ferii!
61 Piątek, 05 Marzec 2010 12:55
baska
Witam. Popieram protest. Nie zgadzam się na pracę za darmo i na podwyższenie pensum od kuchni.(Sama pracuję bardzo dużo społecznie ale to jest tylko mój wybór). Pozostaje nam tylko zaskarżenie tego rozporządzenia do sądu, gdyż nie ma w Polsce takiego prawa by zezwoliło na nie płacenie wynagrodzenia za pracę. Nie wiem tylko, czy ktoś się na to odważy.
60 Czwartek, 04 Marzec 2010 14:34
Izabela n-l ze śląska
Popieram protest! Pracuje w szkole specjalnej, uczniowie około godziny 15:00 znikają do domu, zresztą bardzo już zmeczeni. Nie mamy możliwości wyrobienia tej godziny :((((
59 Środa, 03 Marzec 2010 11:04
Marek
Popieram protest.Dlaczego "nasze władze"( może tylko z nazwy) wprowadzają przepisy nie mające nic wspólnego z poprawą życia w Polsce i któe nie są zgodne z prawem naturalnym?
58 Wtorek, 02 Marzec 2010 22:29
Janusz
Ja jestem ciekawa czy te pomysły pani minister są zgodne z prawem? Która grupa zawodowa daje się jeszcze tak rolować jak nauczyciele. Zawsze pracowaliśmy społecznie i było to szlachetne, a teraz musimy to robić!!! Popieram z całego serca protest!!!!
57 Poniedziałek, 01 Marzec 2010 21:52
Zofia
Jestem zbulwersowana sposobem zwiększenia pensum nauczycielskiego. Najpierw dodatkowa godzina miała być przeznaczona na realizację różnych projektów, wycieczek i dlatego można było je zblokować. Potem szybko okazało się, że nie - to mają być systematycznie co tydzień prowadzone lekcje tyle, że nie z całą klasą. Nauczyciele zmęczeni dyskusjami co zaliczamy do dodatkowych, a czego nie; szukaniem sali w przeludnionej szkole i wreszcie wydzieraniem sobie uczniów - zaczynają przebąkiwać, że woleliby mieć tę godzinę doliczoną do etatu. I tak oto na naszą prośbę, bezboleśnie dla władz - zwiększą nam pensum godzinę, dwie, ....
56 Poniedziałek, 01 Marzec 2010 17:10
Karolina
Ja dopiero studiuję przygotowanie pedagogiczne i w przyszłości chę być nauczycielem informatyki. Chciałabym wesprzeć jakoś wasz protest, ponieważ całkowicie się zgadzam. Widziałam, jak nauczyciele mają mało czasu na zajęcia pozalekcyjne a często nie było nawet możliwości w uczestniczeniu w zajęciach związanych z moimi lub innych uczniów zainteresowaniami.
55 Poniedziałek, 01 Marzec 2010 15:47
bumelant
POpieram protest.
Protest jest skierowany przeciw zakłamanej formie i biurokratyzowaniu naszej uczciwej pracy.Zdecydowanie sprzeciwiam sie sytuacji, gdy nauczyciel na kierowniczym stanowisku NIE MUSI, a szeregowy nauczyciel MUSI realizować godziny gratis.
54 Poniedziałek, 01 Marzec 2010 08:57
uczciwy nauczyciel
Nie popieram tego protestu !!! bo uważam, że jest to wpisane w zawód nauczyciela i jako nauczyciel nie wyobrażam sobie realizacji tylko pensum. Czy realizacja dodatkowej godziny na rzecz wszechstronnego rozwoju ucznia o czym mówi Konstytucja, ustawa o systemie oświaty, ustawa karta nauczyciela, i wiele innych aktów prawnych jest "zmuszaniem go do pracy za darmo" czy zwyczajnie próbą zmuszenia do wywiązania się z podstawowych obowiązków nauczyciela choćby tych o których mowa w art. 6, pkt. 2 (Karta Nauczyciela). Jestem nauczycielem i nie czuję się zmuszana do pracy za darmo, bo zawsze podejmowałam działania na rzecz wszechstronnego rozwoju ucznia w zależności od potrzeb ucznia a miło że wreszcie ustawodawca próbuje do tego zobowiązać wszystkich, chyba już pora.(art 42, ust. 1 i 2)
53 Sobota, 27 Luty 2010 16:50
Nina
Realizuję "19. godzinę" w ramach swojego koła przedmiotowego bądź konsultacji. Dotąd dostawałam za te godziny pieniądze. W tym roku, mimo że pracuję tak samo ciężko, mam odpowiednio mniej. Czuję się oszukana. Wydaje mi się, że to jakaś paranoja! Nie można wymagać od człowieka pracy bez wynagrodzenia. To niezgodne z prawem. A tak na marginesie... Co się dzieje, gdy nie da sie zorganizować owej"19. godziny"? Czy potrącają z pensji? Nina, LO w Warszawie
52 Sobota, 27 Luty 2010 14:05
Janusz
Zdecydowanie popieram protest. W mediach dudni się o podwyżkach dla nauczycieli, mówi się (minister Boni?), że nauczyciele to jedyna grupa zawodowa, która w tym roku - mimo kryzysu - otrzyma podwyżki, a bardzo mało pisze się i mówi o zwiększeniu pensum. Przecież zwiększenie pensum niweluje podwyżki licząc procentowo zwiększenie czasu pracy nauczyciela.
51 Piątek, 26 Luty 2010 21:40
Zbigniew
Zwracam uwagę, że min. Hall wprowadzając dodatkową godzinę rozporządzeniem MEN, zmienia Ustawę "Karta Nauczyciela" w zakresie "pensum". Przepis rozporządzenia nie ma charakteru wykonawczego do ustawy, ale zmieniający ustawę, która jest aktem wyższego rzędu. Taki sposób wprowadzenia dodatkowej godziny jest niezgodny z zasadą hierarchii aktów prawnych. Taki przepis nie obowiązuje: "Lex superior derogat legi inferiori". Co na to prawnicy związkowi? Zbigniew, nauczyciel LO, Łódź.
50 Środa, 24 Luty 2010 13:23
Grzegorz
ZNP ma nas w nosie. Ja z członkostwa w tej organizacji zrezygnowałem. Mam dość asekuranckich i tchórzliwych władz. Panie Broniarz! Jest Pan całkiem mądrym człowiekiem, nie rozumiem jednak czemu z Pana taki asekurant. Jeżeli brakuje odwagi to proszę ustąpić "stołka" komuś młodszemu. ZNP to największy związek zawodowy nauczycieli w Polsce. To co czegoś zobowiązuje do cholery jasnej!
49 Środa, 24 Luty 2010 11:26
jolka
popieram protest . trzeba walczyć!
48 Wtorek, 23 Luty 2010 21:56
Daria z Lublina
Godziny wynikające z art 42 to utopia! Jak wygospodarować czas (pracuję w dwóch szkołach)skąd wziąć chętnych???
47 Niedziela, 21 Luty 2010 12:38
minique
Problemem nie jest tylko 'darmowa' godzina. Bądźmy ludźmi i postawmy się w sytuacji naszych podopiecznych. Uczniowie mają mnóstwo zajęć pozalekcyjnych (artystyczne, techniczne, fakultatywne...), kończą lekcje bardzo późno i nie mają ochoty uczestniczyć w kolejnych dodatkowych po dodatkowych lekcjach. Po powrocie do domu trzeba przecież lekcje odrobić i powtórzyć materiał do sprawdzianu...
46 Niedziela, 21 Luty 2010 12:22
minique
Jestem pełna podziwu dla pomysłodawcy i szczerze popieram!!!
To przykre, że stanowimy jedyną grupę zawodową która została obarczona dodatkowymi, bezpłatnymi obowiązkami (ciekawe dlaczego np. lekarzom nie narzucono darmowej godziny? - przecież zdrowie jest w życiu najważniejsze).
Swoja drogą, nauczyciele są zdani wyłącznie na siebie, musimy więc walczyć, o swoje (co najśmieszniejsze).
45 Sobota, 20 Luty 2010 17:36
Basia
Brawo Joanna z Radomia,tylko powiedz nawiedzonym dyrektorom,którzy nas rozliczają z każdej godziny.A ZNP-czyżby niektórzy zapomnieli jak się z rządem PO dogadali?Jestem za protestem,wspólnie damy radę!
44 Piątek, 19 Luty 2010 08:27
Marta- nauczyciel
Skierwoanie sprawy do Rzecznika Praw Obywatelskich to świetny pomysł, a tak nawiasem mówiąc to te godziny darmoej pracy kojarzą się jak żywo z popszednią epoką (moze jeszcze jkiś czy społeczny)
43 Czwartek, 18 Luty 2010 15:18
Maria
Brawo za pomysł!Popieram z całego serca. Jak można zmuszać ludzi do pracy i za nią nie płacić! Jutro wywieszam w pokoju listę i zbieram podpisy.
42 Wtorek, 16 Luty 2010 23:48
Andrzej
Środowisko lekarzy pokazało jak walczyć o swoje interesy.

być albo nie być...
41 Wtorek, 16 Luty 2010 07:09
Marta
Popieram protest całym sercem, to współczesne niewolnictwo zniechęca do pracy a dodatkowo w szkołach nie ma warunków na takie zajęcia, o salę, uczniów itd. nauczyciele martwią się sami!!!! Marta -nauczyciel z Liceum
40 Poniedziałek, 15 Luty 2010 22:18
Renata z Żywca
Popieram protest
39 Poniedziałek, 15 Luty 2010 18:19
Gra≈yna BD
Jestem ZA!!!
38 Niedziela, 14 Luty 2010 21:12
Beata
Ja już dawno namawiałam koleżanki i kolegów do złożenia skargo do Rzecznika i złożenia pozwu do sądu. Popieram protest!!!!!
37 Niedziela, 14 Luty 2010 18:46
Anna Brzeg Dolny
Popieram protest!
36 Niedziela, 14 Luty 2010 09:17
Irena
Popieram protest
35 Niedziela, 14 Luty 2010 07:45
Ola
Popieram protest
34 Sobota, 13 Luty 2010 14:53
filologini
Oczywiście miałam na myśli załatwianie spraw z MEN elegancko, w białych rękawiczkach a nie rękach - 'zjadło mi literki'. Wychodzi na to, że MEN to nasz wróg nr 1.
33 Piątek, 12 Luty 2010 16:44
Gośka
W szkołach specjalnych, obok obowiazkowych zajęć edukacycjnych, uczniowie mają średnio po dwie godziny terapii dziennie.Godzina dodatkowa może być realizowana dopiero po terapiach ,najczęściej na 8,9 lub 10 godzinie lekcyjnej.Proszę sobie wyobrazić dziecko upośledzone umysłowo przebywające w szkole od godz.8.00 do 17.05. Pytam- kto tu jest chory?
32 Czwartek, 11 Luty 2010 21:25
Grażyna nauczciel w liceum
Popieram protest.Najgorsza sytuacja jest w szkołach średnich.W praktyce wygląda to tak,że jest to dodatkowa godzina z maturzystami.Najgorzej mają matematycy językowcy , poloniści czyli ci nauczyciele ,którzy przygotowują do przedmiotów obowiązkowych.I tak zawsze poświęcaliśmy wiele czasu uczniom ale teraz to są właściwie zalegalizowane korepetycje przez MEN i jeszcze obarczone dodatkową biurokracją ....
Nie dajmy się zwariować.Nareszcie ktoś zabrał głos w tej sprawie.Gdzie są inne instytucje zrzeszające nauczycieli!
31 Czwartek, 11 Luty 2010 21:03
filologini
Wszelkie działania to dobry pomysł i chwała organizatorom za inicjatywę. Moje doświadczenie mówi mi jednak, że z tym rządem nie da się załatwić niczego w białych rękach. Obym się myliła.
Temu, kto zorganizuje skuteczny strajk polegający na powstrzymaniu się od prowadzenia zajęć zarówno dydaktycznych jak i opiekuńczych (ważne!), będzie się należał medal. Gdyby to się powiodło, jestem pewna, że sprawy potoczyłyby się już należycie. Najwyraźniej wciąż wątpimy w siłę swoich argumentów i tu tkwi błąd. Wiem, że tylko strajk może rozwiązać ten pat.
30 Czwartek, 11 Luty 2010 18:24
Maria
Popieram protest a jednoczesnie zgadzam sie z Michałem że to troche za pózno, wiec takie zbieranie podpisów jest mało skuteczne , tylko długoterminowy strajk w odpowiednim czasie a na to nauczyciele sie chyba nie porwą
29 Czwartek, 11 Luty 2010 12:39
Asia
Popieram protest
28 Środa, 10 Luty 2010 21:26
Małgorzata-nauczycielka
Popieram protest. Dość nonsensów w oświacie, nierealnych pomysłów, braku środków finansowych, kiepskiej bazy dydaktycznej itd. Ale za to kwitnącej biurokracji.
27 Środa, 10 Luty 2010 14:17
ilonka
"Jestem uczniem, więc podpisać się nie mogę, ale akcję popieram. Niechżeby panią Hall zaciągnęli do tej pracy przez "jedyne" 18 godzin w tygodniu. Szybko spokorniałaby i wyleczyła ze swoich głupich pomysłów."
Brawo,Piotrek!Jednak-wbrew obiegowym opiniom-potrafimy wychować i ukształtować mądrze myślącą mlodzież.
26 Wtorek, 09 Luty 2010 19:27
Asia
Jeśli sami nie będziemy szanować siebie, to nie liczmy na to, że ktoś inny nas uszanuje. Volontarius znaczy dobrowolny!

Przyłączam się więc do Was kochani!
Protestuję!
25 Wtorek, 09 Luty 2010 16:57
Iwan57
POpieram proTEST!
24 Wtorek, 09 Luty 2010 16:16
Asia
Po co czekać do matur. Wcześniej mamy egzaminy na koniec gimnazjum. Wtedy też możemy pokazć na co nas stać.
23 Wtorek, 09 Luty 2010 12:10
Pol
Popieram w 100% protest. Może zamiast gadać i lamentować pokażmy na co nas stać w maju w czasie matur.Dopiero by się działo, jakby matury się nie odbyły o czasie.A Panią Hall zapraszam do szkoły na lekcje, niech sama zobaczy jak miło i łatwo dzisiaj jest być nauczycielem.
22 Wtorek, 09 Luty 2010 11:27
Krystyna 66
zdecydowanie popieram, zważywszy na to, że moje pensum to 31 godzin i co najmniej 20 godzin pracy w domu.
21 Wtorek, 09 Luty 2010 10:37
arnold
popieram! moze warto przypomniec panu Tuskowi i jego "towarzystwu", ze jestesmy grupa okolo 600 tys., nie muszaca glosowac na kandydata "po" w wyb. prezydenckich i parlamentarnych na "po". A jak nie bedzie na kogo poza "po" zaglosowac, po prostu nie musimy isc do wyborow, nich zalosuja za nas, ze zacytuje klasyka "moherowe berety". Ja tez zaczynam cenic i tesknic za Gierytchem! A przez "po", Tuska, Hallowa czuje sie oszukany, zawidziony i wykorzystany
20 Wtorek, 09 Luty 2010 10:19
wiking
Trzeba zadać sobie wreszcie pytanie: czy jesteśmy najbardziej inteligentną czy tylko najbardziej wykształconą grupą zawodową w kraju. A może Ludwik Dorn miał rację nazywając m.in. nas "wykształciuchami"? Dlaczego jak stado baranów dajemy sobie z roku na rok narzucać coraz bardziej idiotyczne pomysły oderwanych od rzeczywistości pseudoministrów? Do jakiej zapaści musi dojść w polskiej oświacie, żebyśmy się w końcu obudzili?
19 Wtorek, 09 Luty 2010 10:15
Mariusz
Oczywiscie dobra i madra inicjatywa! Godziny karciane to kolejny krok do zatrzymania nauczyciela w szkole przez 40 godz. tygodniowo, i to za darmo! Nie wazne jest ze po lekcjach w domu na swoich komputerach, prywatnym tuszu i papierze wypisujemy setki roznych planow, rozkladow, programow, scenariuszy, arkuszy, itd., jezdzimy na wycieczki, chodzimy z uczniami po lekcjach na wystawy, rajdy, do kina, do teatru, mimo, ze to nie to nie jest nasz obowiazek, albo spotykamy sie z rodzicami poznym popoludniem teraz mamy jeszcze byc dla ucznia, czesto mimo jego niecheci, do dyspozycji! to jest skandal i lajdactwo! Nigdy nie pomyslalem, ze moge zaczac cenic Giertycha.
18 Wtorek, 09 Luty 2010 10:01
dyrektor szkoły
Ponieważ dodatkowa godzina to fikcja, uważam także za fikcję jej dokumentowanie (papier wszystko przyjmie). Nie mam zamiaru rozliczać nauczycieli z jej realizacji. Ponieważ nie jest ona płatna, dlatego też za jej nie zrealizowanie nie można potrącić wynagrodzenia.
Ot cała polska fikcja oświatowa. Popieram i podpisuję się pod protestem.
17 Wtorek, 09 Luty 2010 07:01
Joanna z Radomia
Zdecydowanie popieram protest!
16 Poniedziałek, 08 Luty 2010 21:16
Iwona
Oczywiście popieram protest. Tylko my nauczyciele i nasze rodziny wiemy tak naprawdę ile pracujemy. Inni, co z żalem przyznaję nie mają pojęcia. Zawsze chciałam pracować w tym zawodzie i robię to od ponad 20 lat,ale mam już dość ciągłego poniżania (nie przez rodziców uczniów -tu wręcz przeciwnie) lecz przez nasze władze i innych ludzi, którzy nie mają pojęcia o tym zawodzie, a uważają się za ekspertów. Ale i MY Koleżanki i Koledzy sami jesteśmy sobie winni. Brak nam solidarności zawodowj. Od dawna było wiadome, co pani minister chce zrobić, a my co ... nic. Ja zawsze protestuję (strajki, pikiety, podpisy itp.), a Wy? Nie oglądajcie się na innych! Miejcie poczucie własnej wartości! Nic o nas bez nas! Razem możemy coś osiągnąć! Pozdrawiam!
15 Poniedziałek, 08 Luty 2010 19:46
Piotrek
Jestem uczniem, więc podpisać się nie mogę, ale akcję popieram. Niechżeby panią Hall zaciągnęli do tej pracy przez "jedyne" 18 godzin w tygodniu. Szybko spokorniałaby i wyleczyła ze swoich głupich pomysłów.
14 Poniedziałek, 08 Luty 2010 17:51
Marek
Nie wiem czy jest jeszcze coś do dodania, poza tym co wyczytałem w proteście i Waszych komentarzach. Zdecydowanie popieram akcję i chętnie złożyłbym podpis pod petycją gdybym pracował w zawodzie... Gorąco pozdrawiam i namawiam do wsparcia akcji!
13 Poniedziałek, 08 Luty 2010 17:38
Agata
popieram protest!!! Ministerstwo wprowadzając dodatkową godzinę wyrażnie dąży do współczesnego niewolnictwa.Bardzo jestem ciekawa co mówią na ten temat przepisy unijne!!!
12 Poniedziałek, 08 Luty 2010 17:22
Darek Poznań
Tak mi sie zdaje że pańczyzna, niewolnictwo i praca bez zapłaty jest w tym kraju nielegalna, a jesli rząd Najjaśniejszej Rzeczypospolitej zmusza swoich obywateli do takiej pracy to w mojej ocenie łamia prawo i zapisy te w karcie nauczyciela możnaby zaskarżyć w sądzie! Proponuję skierowac pozew do sądu powszwchnego i zapytanie do trybunału konstytucyjnego czy tak mozna wykorzystywac ludzi. A może zainteresowac tym RTzecznika Praw Obywatelskich niech ten Pan skieruje sprawe do Trybunalu. Jeśli wygracie to Tusk i jego Lizuska Halowa zapłacą Wam za zaległa prace bez zaplaty i to z odsetkami. Pozdrawiam Walczyć powodzenia!!!!
11 Poniedziałek, 08 Luty 2010 17:19
Dorota-nauczycielka po 20 latach pracy
Dzieki pani Hall jestem od tego roku szkolnego kompletnie zniechecona do jakiejkolwiek pracy spolecznej na rzecz szkoly! Do tej pory nie liczylam godzin dodatkowo spedzanych na wycieczkach, podczas imprez, podczas prowadzenia kolka tanecznego, podczas popoludniowych spotkan z rodzicami, robienia zakupow do klasy itp. W tym roku powiedzialam sobie:dosc! I skrzetnie pilnuje, aby dla szkoly przeznaczyc te jedna, i tylko te jedna godzine tygodniowo. Czuje sie z tym zle, bo lubie swoja prace, ale jednoczesnie nie chce sie czuc upokorzona i ponizona. Jesli inni mnie nie szanuja ( moi przelozeni jakby nie patrzec ), to ja bede szanowac sama siebie. Brawo za Wasza inicjatywe, w pelni ja popieram!
10 Poniedziałek, 08 Luty 2010 16:38
inka
nie jestem nauczycielem i za żadne skarby nim nie byłabym - to najcięższa praca jaka istnieje.A dziesiejsza młodzież...
Nauczyciele trzymajcie się
9 Poniedziałek, 08 Luty 2010 16:37
Agata
Zmuszanie do pracy za darmo jest czynem niemoralnym! W ten sposób nauczyciele tracą czas, siły, zadowolenie z pracy i autorytet! Tego typu decyzje odgórne skłaniają mnie do zmiany zawodu!
8 Poniedziałek, 08 Luty 2010 16:31
Ola- nauczycielka(jeszcze) z Wrocławia
proponuję, żeby przyklad poszedł z góry! Podpiszmy się pod petycją, aby Pani Hall pracowała za darmo z uśmiechem na twarzy i zapałem!!!!!
7 Poniedziałek, 08 Luty 2010 16:26
Marcin Wrocław
Pomysł dodatkowej jednej godziny wydaje mi się smieszny, drugą pozostawię bez komentarza!wyzysk!moja motywacja dzięki minister Hall umarła,efekt-odwrotny, Pani Minister zniechęciła mnie do zawodu!jeszcze niedawno myślałem, że nikt nie jest w stanie tego zrobić, nawet uwłaczająco niskie zarobki!
6 Poniedziałek, 08 Luty 2010 14:55
dud
Moja mama jest nauczycielką w I-III i doskonale wiem, że pracuje więcej w domu niż w szkole. Samo wypisywanie opisowych świadectw zajmuje jej całe dnie - od rana do wieczora. Popieram protest!
5 Poniedziałek, 08 Luty 2010 14:53
Kaja
Nie jestem nauczycielem, ale pamiętając czasy szkolne wiem, że nauczyciele niejednokrotnie pracują więcej niż się od nich wymaga. Niech Pani Hall też przypomni sobie swoje szkolne czasy lub zwyczajnie porozmawia z nauczycielami. Protest popieram i mam nadzieję, że nauczyciele nie będą obawiali się podpisać pod nim.
4 Niedziela, 07 Luty 2010 21:21
Zosia
Popieram protest!!!
3 Niedziela, 07 Luty 2010 20:47
Michał
Nie rozumiem tego protestu (trochę późno). Przecież od 5 lat dąży się do ogłupienia społeczeństwa aby dobrze "głosowało", a nie myślało.
2 Sobota, 06 Luty 2010 10:26
Basia
Nareszcie się ktoś za to zabrał, chyba wypiszę sie z ZNP. BRAWO
1 Piątek, 05 Luty 2010 09:40
Katarzyna - nauczyciel z Warszawy
Wspanialy pomysł- brawo!
>

Dodaj komentarz

Twoje imię:
Komentarz: